dodał linków: 2
punkty przyjaciół użytkownika feel
Oszczędność energii a projekt domu
Energooszczędność staje się bardzo ważnym zagadnieniem w Unii Europejskiej. więcej...
komentarze (0)
| kategoria: Biznes
| tagi: świadectwo-energetyczne ocieplenie dom energooszczędność klasa-energooszczędności
Grota lodowa
Zwiększa atrakcyjność zaplecza spa i mimo niemałych kosztów, jakie wiążą się z ich zakupem, coraz częściej wzbogacają ofertę hoteli. więcej...
Kolporter szuka inwestora dla saloników prasowych
Kolporter Sieci Handlowe szuka inwestora dla sieci saloników prasowych. Celem jest dalszy dynamiczny rozwój sieci. więcej...
komentarze (0)
| kategoria: Biznes
| tagi: inwestor saloniki-prasowe kolporter handel kolporter-sieci-handlowe
Trossi Leggenda
Dobry zegarek nadaje człowiekowi powagi i prestiżu, mówi się że zegarek to jeden z najlepszych prezentów jaki można dać mężczyźnie. więcej...
Mały sklep, duży kłopot? Niekoniecznie
W 2008 roku zniknęło z rynku prawie 7000 małych sklepów spożywczych – wynika z raportu agencji badawczej Nielsen. Ta liczba oznacza, że działalność gospodarczą zakończył co dziesiąty detalista w Polsce. Coraz więcej małych sklepów nie wytrzymuje ostrej konkurencji i upada. Nie zmienia tego nawet fakt, że część z należących do prywatnych właścicieli sklepów weszła w skład sieci franczyzowych. więcej...
komentarze (0)
| kategoria: Biznes
| tagi: franczyza handel sklep-osiedlowy małe-sklepy samoobsługowy
Mała wielka firma
Karen Romme w książce „Calimeromarketing, czyli w czym małe przedsiębiorstwa mogą być wielkie” próbuje nas przekonać, że mała firma może w takiej – wydawałoby się – nierównej walce odnieść sukces. Dlaczego małe firmy wciąż mają szanse w starciu z molochami? Przede wszystkim dlatego, że to, co może być ich słabą stroną, są w stanie przemienić w swoje atuty. Spróbujmy zatem przyjrzeć się tym „dodatnim minusom”. więcej...
komentarze (0)
| kategoria: Biznes
| tagi: sukces mała-firma przedsiębiorstwa sklep-osiedlowy supermarkety
Etykieta jak wyrok
Przepisy znowelizowanej ustawy o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych, która zaczęła obowiązywać pod koniec grudnia 2008 roku, obowiązują w równym stopniu importerów i producentów co właścicieli sklepów. Każdy handlowiec, u którego na półkach znajdą się produkty niespełniające obowiązujących norm, zagrożony jest bardzo wysoką karą finansową. więcej...
Terminalowa promocja
Terminale Uniwersalne (TU) instalowane w punktach sprzedaży obsługiwanych przez Kolportera Service oprócz sprzedaży doładowań do telefonów komórkowych umożliwiają, coraz popularniejszą wśród klientów sklepów i kiosków, akceptację kart płatniczych. więcej...
komentarze (0)
| kategoria: Biznes
| tagi: prepaid kolporter-service handel karty-płatnicze terminal-uniwersalny sprezdaż
Reklamy w sklepie zwiększają sprzedaż
Materiały reklamowe w sklepach – plakaty, zawieszki, wobblery, listwy cenowe – bywają traktowane przez handlowców jako „zło konieczne”. Tymczasem rynkowa praktyka pokazuje, że właściwie zamontowane i regularnie aktualizowane mogą spowodować nawet kilkudziesięcioprocentowy wzrost sprzedaży reklamowanego asortymentu. więcej...
komentarze (0)
| kategoria: Biznes
| tagi: reklama promocja sklep merchandising handel materiały-reklamowe




obserwuj
nie obserwuj