Didier Stevens przeprowadził półroczny eksperyment ukazujący słabość Google i jednocześnie niefrasobliwość odbiorców płatnych reklam. Stevens najpierw założył domenę .info (na której znajdował się jedynie napis - “Dziękujemy za wizytę”), a potem stworzył ogłoszenie AdWords kończące się wezwaniem do akcji: “Zainfekuj swój komputer tutaj!”… Efekt? więcej...
Znany z corocznych edycji konkursu postanowił zaistnieć w sieci własną, odnowioną witryną. Mowa oczywiście o serwisie społecznościowym “Kreatura“, który rozkręca swoją działalność na półkach reklamowych w sieci. Jego głównym założeniem jest stworzenie społeczności internetowej dla profesjonalistów i fascynatów reklamy... więcej...
Nick Breese, jeden z pracowników amerykańskiej firmy Security-assessment.com, przeprowadził bardzo ciekawe doświadczenie z wykorzystaniem PlayStation 3. Mianowicie odkrył on, że konsola Sony idealnie nadaje się do... Łamania haseł. więcej...
Prawdziwą plagą współczesnego internetu nie są już wirusy – z którymi notabene radzą sobie już najprostsze i darmowe programy antywirusowe. Nie jest już też spam – ponieważ większość użytkowników nauczyła się ignorować więcej...