Pewna firma zaczęła w dość nieprzyzwoity sposób wykorzystywać śmierć znanego piosenkarza dla promocji swej firmy skierowanej generalnie dla biznesu. więcej...
„Mordo ty moja” to sformułowanie, które w 2007 roku zrobiło największą karierę medialną. Taką opinię wyraziło 45% internautów biorących udział w specjalnej sondzie Wirtualnej Polski. więcej...
Platforma Pino zaserwowała nam kolejny łakomy kąsek w postaci muzycznej telewizji internetowej Pino TV, skierowanej głównie do młodych użytkowników Internetu, w wieku od 14 do 28 lat. więcej...
Poniżej przedstawiamy listę 17 najczęstszych błędów reklamy PPC.
Jeśli zarządzasz kampanią swoją, lub klienta to koniecznie przeczytaj tę listę i miej ją w pamięci - gwarantujemy, że podniesie wydajność i znacząco obniży koszty Twoich kampanii.
więcej...
Krótka relacja z inscenizacji walk, jakie się odbyły pod Zamkiem Królewskim, Starym Mieście i pod Arsenałem w Warszawie, 24 września 2007 roku, da uczczenia rocznicy wybuch Powstania Listopadowego w 1830 roku. więcej...