Pewna firma zaczęła w dość nieprzyzwoity sposób wykorzystywać śmierć znanego piosenkarza dla promocji swej firmy skierowanej generalnie dla biznesu. więcej...
„Mordo ty moja” to sformułowanie, które w 2007 roku zrobiło największą karierę medialną. Taką opinię wyraziło 45% internautów biorących udział w specjalnej sondzie Wirtualnej Polski. więcej...
Platforma Pino zaserwowała nam kolejny łakomy kąsek w postaci muzycznej telewizji internetowej Pino TV, skierowanej głównie do młodych użytkowników Internetu, w wieku od 14 do 28 lat. więcej...
Na początku 2007 roku projektant gier Kyle Gabler stworzył dla zabawy projekt, który nazwał Chmurą Ludzkiego Mózgu. Gra polega na tworzeniu skojarzeń między słowami, tkaniu z nich Sieci semantycznej, a następnie pozwala obejrzeć nam trójwymiarową mapę powstałych zależności – tytułową Chmurę. więcej...
Ask.com, czwarta co do wielkości wyszukiwarka w USA, uruchomiła tej nocy nowe narzędzie o nazwie AskEraser, pozwalające użytkownikom kontrolować dalsze losy ich wyszukiwań. Wyszukiwarka ta wyraźnie stara się o przejęcie przewodniej roli w rozwoju standardów prywatności w Internecie. więcej...
Poniżej przedstawiamy listę 17 najczęstszych błędów reklamy PPC.
Jeśli zarządzasz kampanią swoją, lub klienta to koniecznie przeczytaj tę listę i miej ją w pamięci - gwarantujemy, że podniesie wydajność i znacząco obniży koszty Twoich kampanii.
więcej...
Krótka relacja z inscenizacji walk, jakie się odbyły pod Zamkiem Królewskim, Starym Mieście i pod Arsenałem w Warszawie, 24 września 2007 roku, da uczczenia rocznicy wybuch Powstania Listopadowego w 1830 roku. więcej...