Wydawnictwo Agora przygotowało 25-tomową kolekcję „Balet i taniec” (książka z płytą DVD) z zapisem najbardziej znanych przedstawień baletowych. Pierwszy tom – „Jezioro łabędzie” jest już w sprzedaży. więcej...
W segmencie tygodników opinii w pierwszym kwartale br. tylko „Newsweek Polska” poprawił sprzedaż wobec tego okresu ub.r. W grupie tygodników z przedrukami lepiej sprzedawał się „Tygodnik Angora” – podaje serwis www.press.pl, powołując się na dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. więcej...
Era, Inteligo i MasterCard rozpoczęły dziś konsumenckie testy płatności mobilnych z użyciem telefonów komórkowych. W trwającym cztery miesiące programie pilotażowym weźmie udział 100 osób będących jednocześnie klientami Inteligo i Ery. więcej...
Podczas 55. Międzynarodowych Targów w Warszawie ogłoszono książki nominowane do literackiej nagrody NIKE 2010. Najwięcej, bo aż siedem tytułów, to tomiki poetyckie. więcej...
W minionym tygodniu płyty w Stanach Zjednoczonych sprzedawały się słabo, oczywiście jak na możliwości tamtejszego rynku. Album szesnastolatka Justina Biebera „My World 2.0”, który wrócił na pierwsze miejsce zestawienia Billboard 200, kupiło 60 tysięcy Amerykanów, co naprawdę nie jest oszałamiającym wynikiem. więcej...
Popularna w Polsce brytyjska piosenkarka gruzińskiego pochodzenia Katie Melua nagrała czwartą płytę studyjną. Album „The House” ukaże się 24 maja 2010 r. więcej...
Kolporter Sieci Handlowe wprowadził program „Złoty Klient”, którego celem jest udoskonalenie obsługi w salonikach prasowych. „W teren” wyruszyła liczna grupa „tajemniczych klientów”, którzy wizytują saloniki na terenie całego kraju. Sprzedawcy, którzy perfekcyjnie obsługują klientów, otrzymali atrakcyjne upominki. więcej...
Utrzymuje się niedobra tendencja na rynku prasy. W I kwartale 2010 r. spadła sprzedaż większości dzienników ogólnopolskich – wynika z raportu przygotowanego przez portal Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. więcej...
Comiesięczne badania rynku prasowego wykazują, że systematycznie spada sprzedaż gazet i czasopism, jednak 22 największych polskich wydawców wspólnie chce pokazać, że z prasą nie jest wcale źle. więcej...