tvipblog tvipblog w Spisie od 04.02.2010
dodał linków: 27

Sortuj według: punktów | komentarzy | daty

linki użytkownika tvipblog

1

Video reklama w serialach internetowych

tvipblogtvipblog | dodany 5031 dni 10 minut temu | () | Dodaj do obserwowanych obserwuj
Video online idealnie wpisuje się w rozwój społeczeństwa cyfrowego. Daje bowiem swobodę wyboru tego, co chce się obejrzeć. Zdaniem ekspertów z Pricewaterhouse Coopers, wideo na żądanie będzie drugim po mobilnej telewizji, najszybciej rosnącym źródłem na rynku telewizyjnym, a globalne wpływy z VoD jako oferty telewizyjnej będą rosły w ciągu najbliższych pięciu lat średnio o 15,4 proc. rocznie, dzięki czemu zwiększą się z obecnych 4,5 mld dol. do 8,3 mld dol. w 2014 r. więcej...
Video reklama w serialach internetowych
1

Video online w promocji marek

tvipblogtvipblog | dodany 5041 dni 48 minut temu | () | Dodaj do obserwowanych obserwuj
Nie podlega dyskusji fakt, iż kanałów, za pomocą których możemy prezentować reklamy jest wiele, jak i to, że nie wolno ograniczać się tylko do jednego z nich. W zależności od rodzaju produktu, jaki oferujemy, możemy skupić się mniej lub bardziej na danym, dla nas przeznaczonym, typie video online. Jesteśmy już świadomi, iż w dzisiejszym świecie Nowych Mediów, najbardziej efektywnym miejscem promowania produktów i usług jest Internet. Pierwszy krok więc za nami. więcej...
Video online w promocji marek
1

Video online w prezydenckiej kampanii wyborczej

tvipblogtvipblog | dodany 5058 dni 7 godzin 43 minuty temu | () | Dodaj do obserwowanych obserwuj
Kampania wyborcza dobiegła końca. W efekcie braku pomysłów doświadczyliśmy amatorskiej oraz niespójnej kampanii video online, gdzie sens został najzwyczajniej wypaczony. Zabrakło przede wszystkim jasnego celu obecności kandydata w sieci, który spójnie byłby zintegrowany z działaniami offline, co z kolei przełożyło się na brak doboru odpowiednich środków i metod, które miałyby nas – wyborców, zaprowadzić do urn wyborczych. więcej...
Video online w prezydenckiej kampanii wyborczej
1

Transmisja internetowa z WZA Cash Flow S.A

tvipblogtvipblog | dodany 5066 dni 4 godziny 18 minut temu | () | Dodaj do obserwowanych obserwuj
22 czerwca 2010 roku TVIP realizuje transmisje online ze Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy Cash Flow S.A. w Dąbrowie Górniczej. Przekaz na żywo będzie dostępny na www.cashflow.com.pl o godz. 12:00 więcej...
Transmisja internetowa z WZA Cash Flow S.A
1

Transmisja online z konferencji Ministerstwa Rozwoju Regionalnego

tvipblogtvipblog | dodany 5066 dni 4 godziny 19 minut temu | () | Dodaj do obserwowanych obserwuj
23 czerwca 2010 roku we Wrocławiu odbędzie się konferencja Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, pod hasłem "Od regionów wiedzy i technologii do innowacyjnej gospodarki". Transmisję można obejrzeć na www.poig.gov.pl od godz. 10:00 więcej...
Transmisja online z konferencji Ministerstwa Rozwoju Regionalnego
1

Transmisja online z Konferencji "Inspire 2010"

tvipblogtvipblog | dodany 5066 dni 4 godziny 21 minut temu | () | Dodaj do obserwowanych obserwuj
23 - 24 czerwca 2010 roku w Audytorium Maximum UJ w Krakowie, TVIP wykona transmisję internetową oraz felieton z Międzynarodowej Konferencji "Inspire 2010" organizowanej przez Główny Urząd Geodezji i Kartografii. Przekaz na żywo dostępny od godz. 9:00 na stronie Komisji Europejskiej: http://inspire.jrc.ec.europa.eu/events/conferences/inspire_2010/index.cfm. więcej...
Transmisja online z Konferencji "Inspire 2010"
1

Transmisje online a promocja wydarzeń biznesowych

tvipblogtvipblog | dodany 5066 dni 7 godzin 38 minut temu | () | Dodaj do obserwowanych obserwuj
Bardzo skutecznym, bo i atrakcyjnym sposobem na zwiększenie grona odbiorców wydarzenia oraz doskonałą okazją do działań promocyjnych na rzecz organizatora i sponsorów jest transmisja internetowa.Odpowiednio zorganizowana, wsparta kampanią promocyjną patronów medialnych, przynieść może wymierne korzyści nie tylko w postaci większej liczby odbiorców wydarzenia, ale przede wszystkim kształtowania nowoczesnego wizerunku firm partycypujących w jego organizacji. więcej...
Transmisje online a promocja wydarzeń biznesowych