Robotnicy budowlani, hydraulicy, pracujący w terenie – wszyscy oni z pewnością przedkładają wytrzymałość telefonu komórkowego nad jego wyrafinowany design. Z myślą o tych osobach powstała "niezniszczalna" komórka marki JCB. więcej...
Didier Stevens przeprowadził półroczny eksperyment ukazujący słabość Google i jednocześnie niefrasobliwość odbiorców płatnych reklam. Stevens najpierw założył domenę .info (na której znajdował się jedynie napis - “Dziękujemy za wizytę”), a potem stworzył ogłoszenie AdWords kończące się wezwaniem do akcji: “Zainfekuj swój komputer tutaj!”… Efekt? więcej...
Jednym z najważniejszych wydarzeń ostatnich dni była zapowiedź Google'a dotycząca uruchomienia nowej witryny, łączącej to, co najlepsze, z takich projektów, jak Wikipedia, Squidoo czy Mahalo. Innymi słowy: Google ogłosiło, że pracuje nad wielką encyklopedią ludzkiej wiedzy. więcej...
Prysznic z założenia powinien być krotką czynnością. Co jeśli chcemy zostać pod nim dłużej? Pewnie przyda się jakaś muzyczka. Na Amazon dostępne jest wodoszczelne radyjko prysznicowe. więcej...
Jednych frustrują, innych zaskakują. Tak tak… mowa oczywiście o reklamach, ale tym razem stosowanych w sieci. Przeglądając ostatnio blog Sebastiana Nejfelda natknęłam sie na ciekawą notkę, która dorobiła sie już drugiej części ” (nie) inwazyjne reklamy“.
Zaciekawił mnie bardzo tytuł, a zwłaszcza opinia autora i przedmiot samego artykułu. Głównym tematem dywagacji.. więcej...
nowe hasło “Duracell - dodaje mocy marzeniom” poparte zostało kampanią “F1″ przygotowaną we współpracy z Agencja Adwertajzing. Większym zaskoczeniem okazał się dla mnie sam reżyser spota. Mowa oczywiście o Tomaszu... więcej...
Na początku 2007 roku projektant gier Kyle Gabler stworzył dla zabawy projekt, który nazwał Chmurą Ludzkiego Mózgu. Gra polega na tworzeniu skojarzeń między słowami, tkaniu z nich Sieci semantycznej, a następnie pozwala obejrzeć nam trójwymiarową mapę powstałych zależności – tytułową Chmurę. więcej...