propozycje
SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji
"Sztuka perswazji, czyli język wpływu i manipulacji" to unikatowy podręcznik, odsłaniający kulisy manipulacji, której jesteśmy poddawani przez polityków, prawników i speców od marketingu. Retoryka to sztuka znana i stosowana od dawna, ale dopiero teraz, w dobie ogromnej konkurencji na rynku, jej atuty są coraz częściej wykorzystywane w roli narzędzia służącego do wpływania na opinie innych. więcej...
Rozwój małych przedsiębiorstw
Analiza niematerialnych czynników rozwoju mikroprzedsiębiorstw, których umiejętne wykorzystanie pozwala przedsiębiorcy na realizację wytyczanych celów oraz zapewnienie dynamicznego rozwoju przedsiębiorstwu. więcej...
Ukryty ład
Ekonomia dla przyjemności i dla zysku Cena = wartość = koszt: rozwiązywanie uproszczonej gospodarki więcej...
Sztuka Wojny
Niewiarygodne, że zasady i metody konfrontacji z przeciwnikiem znane w odległej epoce i zupełnie innej cywilizacji z powodzeniem znajdują zastosowanie również dzisiaj. "Sztuka wojny" Sun Tzu i "Metody wojskowe" Sun Pina przedstawiają zbiór zaleceń i rad dla każdego, kto dowodzi ludźmi, stawia czoła wyzwaniom i walczy o pozycję dla siebie i swoich podwładnych. Zawarta w tej książce wiedza nie wymaga naukowego przygotowania i jest przystępna dla każdego... więcej...
Skuteczne metody sprzedaży
Sprzedawanie to trudna umysłowa gra, powiedział Brian Tracy, wybitny specjalista w szkoleniu kadry handlowej. Wygrywa najczęściej ten sprzedawca, który osiągnie psychologiczną przewagę nad innymi. Osiąga się to przez wiarę w samego siebie, tworzenie dobrego pierwszego wrażenia, strategiczne planowanie sprzedaży i analizę rynku, skuteczne i sensowne wykorzystywanie własnej energii, stosowanie sprawdzonych metod sprzedaży w pozyskiwaniu klienta. Książka jest napisana prostym... więcej...
Sekrety skutecznych prezentacji multimedialnych
Całe życie coś komuś prezentujemy — od poglądów czy planów na przyszłość po nasze kompetencje. Prezentujemy także wyniki badań naukowych, ofertę firmy i wreszcie samych siebie podczas każdej rozmowy kwalifikacyjnej. Od umiejętności prezentacji często zależy zatem nasza kariera. więcej...
Nowoczesny menadżer sprzedaży
Przeciętny sprzedawca - piszą autorzy - wykorzystuje w pracy tylko 50% swoich możliwości. Menadżer w roli lidera ma za zadanie wyzwolenie 50% nie wykorzystanego potencjału?. Jak to zrobić? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziemy w książce Briana Tracy i Franka M. Scheelena, którzy szkolili kadrę handlową w wielu krajach świata. Wiedza przekazana przez autorów jest podana w postaci łatwych do zastosowania porad, przydatnych nie tylko menadżerom w dziedzinie... więcej...
Dochodząc do TAK. Negocjowanie bez poddawania się
Jest to drugie, poprawione wydanie poszukiwanej książki, pokazującej prostą, wszędzie możliwą do zastosowania, metodę negocjowania sporów prywatnych i zawodowych, czyli jak nie dać się podejść i jednocześnie nie być przykrym. więcej...
Polowanie na klienta
Książka Polowanie na klienta jest debiutem wydawniczym SBK Marketing. Ukazane są w niej metody manipulacji, jakimi tysiące klientów poddawanych jest w codziennym życiu. więcej...


obserwuj
nie obserwuj