Biznes

1

Asortyment wstydliwy, ale atrakcyjny

Asortyment wstydliwy, ale atrakcyjnypuella8791 | dodany 5034 dni 22 godziny 47 minut temu | (fmcg.kolporter.com.pl) | Dodaj do obserwowanych obserwuj
Z roku na rok rośnie rynek prezerwatyw w Polsce – od maja 2009 do kwietnia 2010 wzrost wartości sprzedaży wyniósł 9,5 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ub. r. W placówkach handlu detalicznego sprzedano ponad 95 mln sztuk prezerwatyw, co przełożyło się na kwotę ponad 164 miliony złotych. Około 26 procent tej kwoty trafiło do sklepów i kiosków – wynika z badań firmy Nielsen. Co zrobić, aby jak najlepiej wykorzystać tę korzystną tendencję w sprzedaży?
Asortyment wstydliwy, ale atrakcyjny

komentarze (0)

dodaj komentarz



na tak (1)