Umowa Kolportera z PepsiCo
Światowy potentat w produkcji napojów – koncern PepsiCo – podpisał z Kolporterem umowę o współpracy handlowej.
W ramach umowy PepsiCo zobowiązało się wyposażyć saloniki prasowe Kolportera oraz sklepy sieci „Dobry Wybór” w regały wystawowe i lodówki z ustalonym asortymentem napoi, a także uczestniczyć w programach promocyjnych „Złoty Klient” i „Payback”.
– Dla PepsiCo współpraca z Kolporterem ma charakter strategiczny, gdyż zwiększy udziały firmy w sektorze alternatywnym dla tradycyjnych kanałów sprzedaży – mówi Małgorzata Skonieczna, dyrektor External Communications Europe Sektor PepsiCo.
– Gwarantowane przez nas szerokie wsparcie marketingowe i promocyjne spowodowało, że firma PepsiCo zdecydowała się na współpracę z naszą siecią sprzedaży – mówi Mateusz Wiśniewski, wiceprezes Kolportera. – Uzgodniliśmy szczegółowy kalendarz promocyjny na 2011 rok i ogólny kalendarz obejmujący takie działania w 2012 roku.
Umowa o współpracy weszła w życie w styczniu 2011 r.
Kolporter jest największym dystrybutorem prasy i jednym z największych dystrybutorów FMCG w naszym kraju. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała największą w Polsce sieć wielofunkcyjnych terminali do obsługi płatności i usług elektronicznych, zlokalizowanych w sklepach detalicznych. Kolporter jest właścicielem około 850 saloników prasowych, buduje sieć marketów spożywczych „Dobry Wybór”.
Biuro Prasowe Kolportera
kategoria: Biznes
| tagi: dobry-wybór współpraca rozwój kolporter salonik-prasowy sieci-handlowe pepsico