Biznes

1

Kolporter rozwija własną sieć sprzedaży - Biuro Prasowe Kolporter

Kolporter rozwija własną sieć sprzedaży - Biuro Prasowe Kolporteraspan | dodany 4806 dni 19 godzin 41 minut temu | (biuro.kolporter.com.pl) | Dodaj do obserwowanych obserwuj
Kolporter zapowiada, że do końca grudnia 2011 r. uruchomi co najmniej 60 nowych saloników prasowych i 60 salonów Top-Press. Koncepcja sklepów Dobry Wybór będzie udoskonalana. Dziś Kolporter jest właścicielem ponad 850 saloników prasowych, w tym 50 saloników premium, funkcjonujących pod marką Top-Press. Ten format Kolporter zaczął rozwijać w ubiegłym roku. Top-Pressy lokalizowane są w centrach handlowych, przy reprezentacyjnych ulicach dużych miast, można je spotkać m.in. w warszawskim metrze. W porównaniu z tradycyjnymi salonikami mają znacznie szerszą ofertę tytułów prasowych, oprócz tego proponują książki, muzykę na CD, filmy, gry komputerowe oraz szeroki wybór zabawek.
Kolporter rozwija własną sieć sprzedaży - Biuro Prasowe Kolporter

komentarze (0)

dodaj komentarz



na tak (1)