Kolporter rozwija własną sieć sprzedaży - Biuro Prasowe Kolporter
Kolporter zapowiada, że do końca grudnia 2011 r. uruchomi co najmniej 60 nowych saloników prasowych i 60 salonów Top-Press. Koncepcja sklepów Dobry Wybór będzie udoskonalana.
Dziś Kolporter jest właścicielem ponad 850 saloników prasowych, w tym 50 saloników premium, funkcjonujących pod marką Top-Press. Ten format Kolporter zaczął rozwijać w ubiegłym roku. Top-Pressy lokalizowane są w centrach handlowych, przy reprezentacyjnych ulicach dużych miast, można je spotkać m.in. w warszawskim metrze. W porównaniu z tradycyjnymi salonikami mają znacznie szerszą ofertę tytułów prasowych, oprócz tego proponują książki, muzykę na CD, filmy, gry komputerowe oraz szeroki wybór zabawek.
kategoria: Biznes
| tagi: dobry-wybór fmcg saloniki-prasowe prasa terminal kolporter salonik-prasowy top-press sieci-handlowe sieci-własne