jaras111 jaras111 w Spisie od 08.02.2011
dodał linków: 0

Sortuj według: punktów | komentarzy | daty

punkty przyjaciół użytkownika jaras111

1

Reklamy w sklepie zwiększają sprzedaż

puella8791puella8791 | dodany 6019 dni 18 godzin 18 minut temu | () | Dodaj do obserwowanych obserwuj
Materiały reklamowe w sklepach – plakaty, zawieszki, wobblery, listwy cenowe – bywają traktowane przez handlowców jako „zło konieczne”. Tymczasem rynkowa praktyka pokazuje, że właściwie zamontowane i regularnie aktualizowane mogą spowodować nawet kilkudziesięcioprocentowy wzrost sprzedaży reklamowanego asortymentu. więcej...
Reklamy w sklepie zwiększają sprzedaż
1

Jak redukować koszty

puella8791puella8791 | dodany 6027 dni 18 godzin 4 minuty temu | () | Dodaj do obserwowanych obserwuj
Coraz głośniej mówi się o nadciągającym do Polski kryzysie, choć głosy na temat, czy dotknie on handel są podzielone. Eksperci gospodarczy są jednak zgodni, że gdy pojawiają się pierwsze sygnały osłabienia koniunktury, trzeba czym prędzej rozpocząć szukanie oszczędności. Bardzo ważne jest, aby redukować koszty tak, aby oszczędzanie nie przyniosło negatywnych skutków w firmie. więcej...
Jak redukować koszty
1

Banderole pod specjalnym nadzorem

puella8791puella8791 | dodany 6027 dni 20 godzin 5 minut temu | () | Dodaj do obserwowanych obserwuj
Każdy właściciel sklepu czy kiosku powinien niezwłocznie zrobić remanent papierosów i sprawdzić, jak dużo paczek ma naklejony ubiegłoroczny znak akcyzy. Już za niespełna trzy tygodnie – od 1 lipca 2009 r. – sprzedaż paczek oznaczonych starą banderolą będzie nielegalna i co bardzo istotne, nie będzie ich można wymienić ani zwrócić do dostawcy. więcej...
Banderole pod specjalnym nadzorem
1

Sprzedaż, a mowa ciała

puella8791puella8791 | dodany 6112 dni 16 godzin 4 minuty temu | () | Dodaj do obserwowanych obserwuj
Większość z nas jest przekonana, że podczas zakupów kierujemy się racjonalnymi decyzjami. Oceniamy jakość produktów i ich cenę, rozważamy, jak bardzo są nam potrzebne. Jednak badania pokazują, że nie doceniamy wpływu emocji i procesów przebiegających poza naszą świadomością. więcej...
Sprzedaż, a mowa ciała
1

Reklamy w sklepie zwiększają sprzedaż

puella8791puella8791 | dodany 6112 dni 16 godzin 17 minut temu | () | Dodaj do obserwowanych obserwuj
Materiały reklamowe w sklepach – plakaty, zawieszki, wobblery, listwy cenowe – bywają traktowane przez handlowców jako „zło konieczne”. Tymczasem rynkowa praktyka pokazuje, że właściwie zamontowane i regularnie aktualizowane mogą spowodować nawet kilkudziesięcioprocentowy wzrost sprzedaży reklamowanego asortymentu. więcej...
Reklamy w sklepie zwiększają sprzedaż
1

Kolporter SA wchodzi na rynek internetowy

puella8791puella8791 | dodany 6138 dni 17 godzin 1 minutę temu | () | Dodaj do obserwowanych obserwuj
Po okresie testów, trwających od 2006 r., największy prywatny dystrybutor prasy w Polsce – Kolporter SA - wchodzi na rynek internetowy pod marką kolporter.pl. Firma zdecydowała się na budowanie biznesu internetowego opartego na najnowocześniejszych technologiach, w pełni bezpiecznego, odpowiadającego potrzebom klientów. Misja sklepu internetowego kolporter.pl brzmi: „Zawsze blisko Ciebie”. więcej...
Kolporter SA wchodzi na rynek internetowy
1

Impuls przy kasie

puella8791puella8791 | dodany 6158 dni 15 godzin 15 minut temu | () | Dodaj do obserwowanych obserwuj
Impulsy – tak nazywają się produkty, które mają skusić klienta. Wprawdzie nie zamierzał niczego kupować, ale tak jakoś wpadł mu w oko ten czy inny towar… Dlatego ważne, żeby dla impulsów znaleźć właściwe miejsce w sklepie. Najlepiej w strefie kasy. I trzymać się przy tym reguł merchandisingu. więcej...
Impuls przy kasie
1

Polskie e-sklepy nie boją się kryzysu

puella8791puella8791 | dodany 6161 dni 15 godzin 46 minut temu | () | Dodaj do obserwowanych obserwuj
Mimo światowego kryzysu polskie e-sklepy – w tym kolporter.pl – odnotowały wzrost zamówień. W 2008 roku Amerykanie po raz pierwszy w historii wydali mniej na przedświąteczne zakupy dokonywane w sieci. Podobne spadki omijają jednak Polskę. W listopadzie i grudniu 2008 roku sklepy internetowe kolporter.pl, iperfumy.pl i czerwonamaszyna.pl, zanotowały znaczne wzrosty w porównaniu do roku 2007. więcej...
Polskie e-sklepy nie boją się kryzysu
1

Złe i dobre skutki kryzysu

puella8791puella8791 | dodany 6196 dni 22 godziny 39 minut temu | () | Dodaj do obserwowanych obserwuj
Kończący się 2008 rok upłynął pod znakiem bardzo dynamicznych zmian na polskim rynku FMCG. Przede wszystkim mieliśmy do czynienia z procesem szybko postępującej konsolidacji rynku - najwięksi rynkowi gracze kupowali mniejsze firmy, zajmujące się handlem zarówno hurtowym, jak i detalicznym. Jednocześnie duzi operatorzy sieci detalicznych dążyli do rozszerzenia liczby formatów sklepowych, którymi zarządzają. Mijający rok był bardzo bogaty, jeśli chodzi o poszukiwanie... więcej...
Złe i dobre skutki kryzysu
1

Ładnie podane, szybciej sprzedane

puella8791puella8791 | dodany 6207 dni 15 godzin 27 minut temu | () | Dodaj do obserwowanych obserwuj
Bogaty asortyment to jedno, a umiejętna ekspozycja towaru to drugie. Wiadomo, że to, co dobrze podane, sprzedaje się lepiej. Ta sama zasada dotyczy leków. A warto o to zadbać, bo według specjalistów Polska to świetny rynek dla pozaaptecznych medykamentów. więcej...
Ładnie podane, szybciej sprzedane