Ocena obcych walorów w kreatywnej reklamie Brazylijczyków z Doctor Piel.
Kreatywna koncepcja polega na tym, że buty Jack są tak dobre, że mogą zakłócić podstawowe męskie instynkty. Na przykład trudne do skontrolowania przyzwyczajenie „oceniać rozmiar innych”. więcej...
Miejska rada w Dublinie ruszyła ze społeczną reklamą przeciw brudu w mieście, nawołując nie sprzątać co raz częściej, więcej i lepiej, a po prostu nie śmiecić. więcej...
Unilever rozpoczęła nową kampanie dezodorantu dla mężczyzn, która jeszcze bardziej jest skierowana na seksualną bliskość. Pomaga jej w tym kultowe hasło z filmów pornograficznych lat 70-tych - Bom Chicka Wah Wah. więcej...
Jak się okazuje wkład Dalego w reklamę nie ograniczył się tylko do stworzonego przez niego logotypu lizaków Chupa Chups (który jest dalej wykorzystywany) — wielki malarz zdążył zagrać w kilku spotach! więcej...