Ocena obcych walorów w kreatywnej reklamie Brazylijczyków z Doctor Piel.
Kreatywna koncepcja polega na tym, że buty Jack są tak dobre, że mogą zakłócić podstawowe męskie instynkty. Na przykład trudne do skontrolowania przyzwyczajenie „oceniać rozmiar innych”. więcej...
Miejska rada w Dublinie ruszyła ze społeczną reklamą przeciw brudu w mieście, nawołując nie sprzątać co raz częściej, więcej i lepiej, a po prostu nie śmiecić. więcej...
Unilever rozpoczęła nową kampanie dezodorantu dla mężczyzn, która jeszcze bardziej jest skierowana na seksualną bliskość. Pomaga jej w tym kultowe hasło z filmów pornograficznych lat 70-tych - Bom Chicka Wah Wah. więcej...
Oddział męskiego czasopisma FHM w Singapurze znalazł idealną czcionkę do porozumiewania się ze swoim audytorium, każda litera której posiada proporcje 90—60-90 lub 120—60-90. więcej...