aspan aspan w Spisie od 24.02.2010
dodał linków: 52

Sortuj według: punktów | komentarzy | daty

obserwowane linki użytkownika aspan

2

eClicto. Czas na e-papier? Test nowego czytnika e-booków. (+)

epartnerzyepartnerzy | dodany 5176 dni 31 minut temu | () | Dodaj do obserwowanych obserwuj
Podczas gdy Steve Jobs prezentuje nowe dziecko firmy Apple, mobilną hybrydę komórki i laptopa (duży, dotykowy ekran i bogate funkcje internetowe) zwaną iPadem, zaś amerykański medioznawca Norman Pearlstine prognozuje, że w ciągu najbliższych 20 lat większość papierowych gazet w USA w ogóle przestanie się ukazywać, w Polsce wciąż pozostajemy wierni bardziej tradycyjnym, niekiedy przestarzałym rozwiązaniom... więcej...
eClicto. Czas na e-papier? Test nowego czytnika e-booków.
1

Kolporter rozwija sieć saloników Top-Press - Biuro Prasowe Kolporter (+)

aspanaspan | dodany 4853 dni 8 godzin 34 minuty temu | () | Dodaj do obserwowanych obserwuj
W 2010 roku Kolporter uruchomił 50 saloników prasowych Top-Press, w 2011 roku otworzy drugie tyle. Należące do sieci 900 saloników prasowych Kolportera Top-Pressy to nowoczesny koncept saloników – charakteryzuje je specyficzna pomarańczowo-szara kolorystyka, nowoczesne oświetlenie i wystrój wnętrza oraz specjalnie wyprodukowane na potrzeby tego projektu ekspozytory meblowe. Lokalizowane są w centrach handlowych, przy reprezentacyjnych ulicach dużych miast, można je spotkać... więcej...
Kolporter rozwija sieć saloników Top-Press - Biuro Prasowe Kolporter
-13

Salonik prasowy podnosi atrakcyjność marketu (+)

aspanaspan | dodany 4850 dni 2 godziny 29 minut temu | () | Dodaj do obserwowanych obserwuj
Saloniki prasowe ulokowane w sklepach wielkopowierzchniowych podwyższają ocenę marketu w oczach klientów – wynika z raportu, opracowanego na zlecenie Kolportera przez firmę badawczą Inquiry Market Research. Badanie jednoznacznie pokazuje również, że saloniki prasowe lokowane w wydzielonych poza halą sprzedaży miejscach, nie stanowią konkurencji dla supermarketów, na terenie których się znajdują. „Wydawałoby się, że salonik prasowy może być konkurencją dla zakupu... więcej...
Salonik prasowy podnosi atrakcyjność marketu