aspan aspan w Spisie od 24.02.2010
dodał linków: 52

Sortuj według: punktów | komentarzy | daty

punkty użytkownika aspan

1

Książkowe hity w sieci Kolportera (+)

aspanaspan | dodany 5286 dni 12 godzin 45 minut temu | (biuro.kolporter.com.pl) | Dodaj do obserwowanych obserwuj
W roku 2010 Kolporter sprzedał ok. 3,5 miliona egzemplarzy książek. Największym hitem okazał się „Elementarz”, który kupiło dotychczas ponad 40 tysięcy osób. więcej...
Książkowe hity w sieci Kolportera
1

Kolporter nagradza partnerów (+)

aspanaspan | dodany 5295 dni 9 godzin 15 minut temu | (biuro.kolporter.com.pl) | Dodaj do obserwowanych obserwuj
Najlepsi pojadą po skarb Wikingów Kolporter nagradza partnerów i sprzedawców Partnerzy Kolportera, prowadzący saloniki prasowe, a także zatrudniani przez nich sprzedawcy będą mogli w tym roku walczyć o tytuł „Najlepsi z Najlepszych”. Pod taką nazwą ruszył właśnie konkurs, w którym jedną z wielu atrakcji będzie „Wyprawa po skarb Wikingów”, czyli ekskluzywny rejs do Szwecji. Zwycięzcy otrzymają także nagrody pieniężne i rzeczowe. Kolporter od kilku... więcej...
Kolporter nagradza partnerów
4

Umowa Kolportera z PepsiCo (+)

aspanaspan | dodany 5297 dni 11 godzin 5 minut temu | (biuro.kolporter.com.pl) | Dodaj do obserwowanych obserwuj
Światowy potentat w produkcji napojów – koncern PepsiCo – podpisał z Kolporterem umowę o współpracy handlowej. W ramach umowy PepsiCo zobowiązało się wyposażyć saloniki prasowe Kolportera oraz sklepy sieci „Dobry Wybór” w regały wystawowe i lodówki z ustalonym asortymentem napoi, a także uczestniczyć w programach promocyjnych „Złoty Klient” i „Payback”. – Dla PepsiCo współpraca z Kolporterem ma charakter strategiczny, gdyż zwiększy udziały firmy w... więcej...
Umowa Kolportera z PepsiCo
1

Lotto w salonikach Kolportera (+)

aspanaspan | dodany 5302 dni 8 godzin 3 minuty temu | (biuro.kolporter.com.pl) | Dodaj do obserwowanych obserwuj
Kolektury Totalizatora Sportowego funkcjonują w 530 salonikach prasowych Kolportera. W 2010 roku swój szczęśliwy los próbowało w nich wygrać przeszło 24 miliony Polaków. W styczniu br., w saloniku prasowym Kolportera w Galerii Sandomierz, jeden z klientów wygrał w Lotto ponad 2,7 mln złotych. - W planach mamy podpisywanie umów na prowadzenie kolektury w każdym nowo otwieranym saloniku prasowym. Kolektura w saloniku prasowym jest magnesem, który przyciąga wielu... więcej...
Lotto w salonikach Kolportera
0

Firma Kolporter Info zmieniła nazwę na Infover (+)

aspanaspan | dodany 5308 dni 10 godzin 4 minuty temu | (biuro.kolporter.com.pl) | Dodaj do obserwowanych obserwuj
Kolporter Info SA - jedna z największych polskich firm informatycznych obsługujących sektor handlu hurtowego i handlu detalicznego - zmieniła nazwę na Infover SA. Zmiana nazwy Kolportera Info to kolejny etap realizacji strategii Kolportera planującego giełdowy debiut we wrześniu bieżącego roku. Zgodnie z nią wszystkie firmy działające dotąd pod tą marką poza sektorem handlowym, będą budować własne brandy. - Kolporter Info ma dziś już tak mocną pozycję rynkową,... więcej...
Firma Kolporter Info zmieniła nazwę na Infover
12

Kolporter podwoi liczbę terminali (+)

aspanaspan | dodany 5314 dni 2 godziny 48 minut temu | (biuro.kolporter.com.pl) | Dodaj do obserwowanych obserwuj
Do końca 2011 roku Kolporter planuje o co najmniej 50 proc. zwiększyć swoją sieć terminali, umożliwiających akceptację kart płatniczych w sklepach. Plany spółki zakładają, że w 2012 roku będzie ona dysponować 12 tysiącami tego typu urządzeń. – Polacy mają coraz więcej kart płatniczych i z roku na rok robią nimi zakupy o większej wartości. Nasze terminale pozwalają na płacenie kartą już w około 6 tysiącach placówek handlowych w całej Polsce. W ciągu... więcej...
Kolporter podwoi liczbę terminali
-13

Salonik prasowy podnosi atrakcyjność marketu (+)

aspanaspan | dodany 5320 dni 33 minuty temu | (biuro.kolporter.com.pl) | Dodaj do obserwowanych obserwuj
Saloniki prasowe ulokowane w sklepach wielkopowierzchniowych podwyższają ocenę marketu w oczach klientów – wynika z raportu, opracowanego na zlecenie Kolportera przez firmę badawczą Inquiry Market Research. Badanie jednoznacznie pokazuje również, że saloniki prasowe lokowane w wydzielonych poza halą sprzedaży miejscach, nie stanowią konkurencji dla supermarketów, na terenie których się znajdują. „Wydawałoby się, że salonik prasowy może być konkurencją dla zakupu... więcej...
Salonik prasowy podnosi atrakcyjność marketu
1

Kolporter rozwija sieć saloników Top-Press - Biuro Prasowe Kolporter (+)

aspanaspan | dodany 5323 dni 6 godzin 37 minut temu | (biuro.kolporter.com.pl) | Dodaj do obserwowanych obserwuj
W 2010 roku Kolporter uruchomił 50 saloników prasowych Top-Press, w 2011 roku otworzy drugie tyle. Należące do sieci 900 saloników prasowych Kolportera Top-Pressy to nowoczesny koncept saloników – charakteryzuje je specyficzna pomarańczowo-szara kolorystyka, nowoczesne oświetlenie i wystrój wnętrza oraz specjalnie wyprodukowane na potrzeby tego projektu ekspozytory meblowe. Lokalizowane są w centrach handlowych, przy reprezentacyjnych ulicach dużych miast, można je spotkać... więcej...
Kolporter rozwija sieć saloników Top-Press - Biuro Prasowe Kolporter
1

Napoje izotoniczne „Oshee” w ofercie Kolportera (+)

aspanaspan | dodany 5337 dni 13 godzin 36 minut temu | (biuro.kolporter.com.pl) | Dodaj do obserwowanych obserwuj
Kolporter stale rozszerza swoją hurtową ofertę produktów FMCG. W grudniu 2010 zostały do niej wprowadzone napoje izotoniczne renomowanego producenta – firmy Oshee. – Kolporter to dla nas kluczowy partner handlowy, podobnie jak dla każdego producenta, który poważnie myśli o silnej pozycji na polskim rynku – mówi Dariusz Gałęzewski, członek zarządu firmy Oshee Polska, drugiego co do wielkości producenta napojów izotonicznych w naszym kraju. – Badania rynku... więcej...
Napoje izotoniczne „Oshee” w ofercie Kolportera
1

Saloniki Kolportera promują FMCG (+)

aspanaspan | dodany 5343 dni 13 godzin 58 minut temu | (biuro.kolporter.com.pl) | Dodaj do obserwowanych obserwuj
Saloniki prasowe Kolportera stawiają na maksymalnie szeroki rozwój asortymentu FMCG. Sprzedaż tej grupy produktów (słodycze, napoje, papierosy, karty telefoniczne itp.) wspierają wyspecjalizowane nośniki reklamowe. więcej...
Saloniki Kolportera promują FMCG


Drogi użytkowniku!

W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.

Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz cofnąć w każdej chwili.

 Tak, zgadzam się na nadanie mi "cookie" i korzystanie z danych przez Administratora Serwisu i jego partnerów w celu dopasowania treści do moich potrzeb. Przeczytałem(am) Politykę prywatności. Rozumiem ją i akceptuję.

 Tak, zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora Serwisu i jego partnerów w celu personalizowania wyświetlanych mi reklam i dostosowania do mnie prezentowanych treści marketingowych. Przeczytałem(am) Politykę prywatności. Rozumiem ją i akceptuję.

Wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne i możesz je w dowolnym momencie wycofać poprzez opcję: "Twoje zgody", dostępnej w prawym, dolnym rogu strony lub poprzez usunięcie "cookies" w swojej przeglądarce dla powyżej strony, z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.